Sunday 1 July 2012

Kesian. Berhabuk.

WELCOME JULY !


DUA TARIKH KERAMAT UNTUK BULAN 7 
1st PUASA yeye. Seronok. Salam Ramadhan :)
2nd EXAM MIDSEM ugh. Selamat Berjuang ;)


Okey. Back to the topik. Hohohowow See. April , May dan Jun ? eh , langsung aku tak sentuh kaw wahai Blog capuk. Kesian. Takde oarang nak mandi kan kaw , nak lap-lap kaw , nak buang habuk yang betul2 dah berabuk kat tanah kaw ni. Ish ish ish. Kejam betul tuan kaw ni kan. Maaaff ibuk maaaff paakk maaff zahir dan batin ye , jangan nangis dah ye. Aku muncul ni untuk bersihkan kaw dengan bersih sebersih nya. cewah. Puuihh. ye sangat lettuw. Kita tengok je nanti akan terus bersih atau still akan berhabuk lagi. :P Okey ! ENOUGH.

Actualy memang banyak cerita yang aku nak cerita , kalau aku nak cerita bukan takat 7 8 9 muka surat , takot kang termuntah2 orang baca , dan tetapi juga aku tak larat a nak berceloteh panjang menaip buat essay 2000-4000 patah perkataan. and BUT , aku just buat ringkasan karangan boleh kan kan kan ? *alaah macam ada orang nak taw cerita kaw kan* Takde pooongg. Serius takde ! k.*nangis* Apatah lagi nak tanya pasal rindu , waahh memang lagi lah takde yang rindu aku kan. k. tak kisah peduli hape aku. *angkat kening sebelah*

Punya lah lama tak berstroy morry , pejam celik pejam celik. eh ? Aku dah habis Short Sem wooii ,alaaa yang 3 Subjek je aku amik, short sem berlangsung selama aku tak update blog hampir 3 bulan ni laa. Hihihi *sekejap kan sekajap kan?*  Dan SEKARANG aku dah masuk sem baru dah poongg. Dah nak masuk minggu ke 5 dah pon untuk Semester 4, menghitung hari nak exam midesm je ni. :O Dan semester 4 ni lah sem terakhir aku belajar kat kolej. Alhamdulillah habis 28 subjek aku amik semuanya. Then insyaAllah habis sem ni aku akan praktikal. Mudah-mudahan segala urusan akan dipermudahkan. Bantu hamba mu yang lemah ini ya Allah. :'( Aku sangat memerlukan pertolongan mu untuk aku berjaya. :')

eh. Macam dah lari tajuk je ni dengan perkara di atas. Aaahh lantak lah. Lepas tu nak cerita lagi ni. Jap fikir.............................................. Apa eh. Apa ye ? Hemm. eh ? cerita lain kali je lah. Banyak kerja lagi aku tak siap ni. Padahal tadi nak cari info+bahan untuk kelas esok. Tiba2 aku muncul kat sini pulak. Heran. syaitonnirojim betul kan. Ugh. weyy. Serius semester ni DOUBLE DOUBLE UP aku busy. seriusly. Tak tipu. Nanti kalau aku daann singgah update cerita baru itu kira rezekilah kan. Kalau tak biar lah berhabuk lagi sampai aku habis semester ni bulan 9 kang. Hihihih Kbai. Jangan nangis taw. meh kiss sikit. Muah Muah.


Haii. Kami kembar keluar lain tahun. :O
*see, aku makin sihat* GOMUK kan. eh ?


No comments:

Post a Comment