Wednesday 11 July 2012

Just Around The Corner

Sudah ku bilangkan masa berputar sebegitu pantasnya sekarang ni. Sampai tak perasan langsung jam bertukar jam, hari bertukar hari, pagi bertukar malam dan malam bertukar pagi. Sekali bila di bilang-bilang guna jari je pun dan tak payah susah-susah nak minta bantuan jari kawan-kawan pun. Dan belek-belek kalender auu CHAK CHAK . Ohh. PUASA tak sampai 10 hari lagi je weyy. serius sangat excited excited dan excited ni. Tak sabar nak dengar orang bagi tahu pengumuman bila nak puasa. Haaa. SIapa yang suka ponteng puasa tu insaf-insaflah. JANGAN PONTENG PUASA TAW TAHUN NI ! *kecuali yang Allah Sayang Dia Lebih lah kan. ABC - Allah Bagi Cuti pada si Kaum Hawa. Hihihi*

Okey habis dah kisah excited excited pasal PUASA , dan ada 1 hal lagi about benda yang paling hampir dan terus menghantui aku ni. Dan APAKAH itu ? Kalau dah namanya student kan, apa lagi benda yang terus-terus menghantui. Mesti lah exam kan kan kan. Aku rasa aku baru je masuk sem, sekali pejam celik pejam celik, eh aku nak MIDSEM dah weyy. Yang ni nak kena excited ke tak eh ? Waahh. Pastinya kena excited juga.*tangan kat bahu mata ke atas* Semester akhir kat kolej ni kan nak taknak memang kena excited juga lah kan, kalau tak ke laut kang result aku. Minta ampun simpang malaikat 44 lah. Mudah-mudahan Allah permudahkan perjalanan aku untuk habiskan baki sisa eh, sisa baki yang masih tertinggal kat kolej ni.

Dan kisah seterusnya. Kisah kisah kisah. Haaa. Hmm. Apa ? Hemmm. Ughh. Eeerr. Huuhhhh. Apa eh ? Apa ye ? Alaaaa. Tak ingat. Isyhhh. Lupa. Makan Lipan banyak sangat lah ni bak kata Tok Jang. Hahaha eeiiuww~ Nak ke makan lipan ? Piuuhh. Okey dah, tutup buku untuk hari ni. K. Dah lah. Selamat Hari Raya eh, Selamat berpuasa pada yang berpuasa. Selamat Menduduki peperiksaan pada yang periksa.

THE END :)

No comments:

Post a Comment