Wednesday 18 July 2012

Akan Tiba Masanya

Auchaakk. Haii bertemu kembali kita dalam rancangan ketul-ketuk Ramadhan edisi ke lima. Eh ? Ewaahh. Mentang nak puasa dah kan, ketuk-ketuk ramdahan bagai terkeluar kan. Rancangan ketuk-ketuk Ramadhan tu memang rancangan WAJIB aku tengok time puasa. Best siut. Puasa tahun try ahh tengok. *ada ke tak eh ?* Ada kan ? Ada kan ? Ada kan ? Almaklulah dah tak ikut sangat dah apa kisah cerita yang ada dalam televisyen.

Okey. Back to the to the to the topic. Dan hari ni, apa ? Dan hari ni, apa ? Dan hari ni, Hari ni hari rabu lah. Ahah. Tu je pun nak bagi tahu. Hihihi Hari ni aku p amik slip exam kat GO1, lepas dah active ID kat Account department tadi.:O Setelah slip exam sudahpun menunjukkan rupanya, huh. heh. semakin berdebar-debar si jantung hati akal dan fikiran aku ni. Ugh. Dengan assigment non-stop aku buat, sampai laaa ni aku tengah menaip entry ni pun, folder microsoft word bersepah2 kat bawah tepi shutdown tu. Apa dia aku nak cakap ni?*fikir sendiri* Hahahah Tak habis fikir pasal assigment, tuptap nak fikir pasal exam pulak. Ya Allah. Sumpek tahu. Down Up Down Up aku semester ni. :(

AKAN TIBA MASANYA PEPERIKSAAN PERTENGAHAN SEMESTER dalam kiraan bermula hari ni 4, 3, 2 dan 1
NAH AMIK KAU !!!
Jadual exam aku.
1st paper 23 Julai 2012 (Isnin) - BED1163 Social development of children
2nd paper 24 Julai 2012 (Selasa) - BED1304 Curiculum Design
3rd paper 27 Julai (Jumaat) - BED1273 Mathematics and Science Pre-school
Last paper 30 Julai (Isnin) - BMG 1123 Pre-school management

Cukup 4 subjek untuk semester ni. Praktikum II tak masuk dalam exam. yeay.

Okey. Exam time puasa. #sayaokey Waahh. Sangat mencabar kan. 2 kali dah aku exam time puasa RAMADHAN dan puasa RAMADHAN time exam ni. Doa time ni sangat dimakbulkan. Banyak-banyak minta pertolongan dari Allah. :) Semoga sukses kinah. Tak lupa juga untuk kawan-kawan. Selamat menduduki peperiksaan dan selamat maju jaya ! Perjuangan untuk last semester. Aja-aja fighting ! 

*Esok pengumuman tarikh puasa* yeay. Selamat berpuasa kepada seluruh ummat islam yang berpuasa. Mudah-mudahan puasa kita untuk tahun ni lebih bermakna dan kita dapat manfaatkan bulan yang baik ni dengan sebaik-baik mungkin. :) Dah, dah, dah. jum sambung buat assigment. Tinggalkan laman sosial yang penuh dengan syaitonnirajim ni. Hihihi

Kbai. Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment