Wednesday 7 March 2012

Vanilla Coklat. :)



yeay ! Vanilla Coklat .:)

Nak story pasal cerita VANILLA COKLAT ni sampai esok pun tak habis. Actualy kan kan kan, dulu kan aku dok kutuk2 cerita ni, seriusly ! Sebab awalnya dulu aku malas nak tengok TV. Bila orang bukak je mesti aku cakap apa ni ? cerita mengarot je. *Jahat bukan ? Aku start jadi peminat setia vanilla coklat ni masa tu aku TERtengok dengan khusyuknya aku menghayati cerita episod 7. Seronok plak jalan cerita dia kan. Seriusly ! *Sape tak pernah tengok baik tengok. RUGI ! Percayalah. :) Ohh. Perghh. *Sambung balik* Lambat kan, punya lah dah berzaman cerita ni keluar. Episod 7 aku baru terhegeh-hegeh nak follow. Poddaaah ! Bila aku dah start minat, apa lagi sedaya upaya aku cari n nak dapat kan semua episod dari 1 sampai sekarang dah episod 12 dah pun. And now, aku dah dapat semuanya, cuma aku masih tercari-cari episod 10. Hem, mana nak dapat ni weeyy ? :'( Bila aku tengok je balik mesti aku gelak sorang-sorang, sumpah tak bosan langsung even dah tengok 298239910 juta ratus kali pun. Vanilla coklat pun dah nak sampai ke ENDING OF THE STORY ! *Alaaa. Habis lah lepas ni, dah tak dapat nak tengok Zara dengan Amir lagi. Haih. Hem, ok. Next week episod Last ! Jangan lupa tengok ok. Selamat Menonton :) eh, aku dah Excited sangat dah ni nak tunggu episod 13 ending of the story ni. Huh. Tamat lah cerita Vanilla Coklat untuk selamanya. kbai *Ada ke Vanilla Coklat 2 ? Cerita celah bedah apa lagi yang dia nak sambung. Hohoho

Psstt Psstt Psstt.
***Esok nak exam sempat aku update blog kan. Hihihi Tak guna betul kina ni. *Tampar Diri Sendiri* Kbai.

No comments:

Post a Comment