Friday 9 March 2012

The End Of Semester 3 !



Slip Exam yang selalu aku bawa bersama-sama tak pernah lekang ouh. Takde komot-komot, cantik lagi aku bela dia sampai exam yang terakhir. :)


Awesome. yeay ! Dengan berakhirnya paper Perancangan Program Untuk Bayi dan Kanak-kanak tadi otak aku bebas dari bebanan. Alhamdulillah. Semuanya berjalan Lancar ! :) Dengan ini aku mengumukan bahawa Nota2 untuk semseter 3 boleh lah simpan kat bawah katil dengan segera. *Kejam Bukan?* Hahahah Tamat dah aku bergelar sebagai pelajar semester 3. Perghh. Bangga siut. Puih. I'm Senior now. Puih sekali lagi. Alaaah. Tak kisah lah senior ke, junior ke, kita tetap student yang pergi kolej untuk menuntu limu kan ? So, belajar lah selagi termampu, pasang azam, bulatkan tekad, usaha apa yang termampu then the end Doa dan tawakal. *Eh, dah apa benda aku mengepek ni.* Hihihihi 

Ok, malas nak cerita panjang2 pasal exam yang telah berlalu beberapa jam tadi. Aku pasti akan merindui mu wahai peperiksaan. Hahahah eeeiiuuw~ Now, cerita pasal cuti yang tak berapa nak cuti ni. eh, ada apa dengan cuti aku kali ni ? Seminggu je pun, baru pejam mata, esok celik dah naik sem baru. Kejap kan ? Memang kejap sangat lah. Takyah nak mimpi lah nak pergi bercuti ke London ke Paris ke Langkawi ke ? eh. Hahahah Langkawi mungkin akan pergi. Hihihihi Nak tau jadi ke tak kita tunggu cerita di episod seterusnya. Selamat bercuti kawan-kawan yang cuti macam aku jugak. Sape yang belum cuti, Sila jangan Jeles ok. Pergi belajar sana, shuh shuh ! Ok. New Semester ! Please Be Nice ok. kbai.

No comments:

Post a Comment