Monday 5 March 2012

S E K E J A P !


Memandangkan paper aku selang sehari selang sehari untuk ke next paper. So, apa lagi. watlek, watcool, watpis lah makan dia kan. *Teruk bukan ? Ok. Malas nak cerita pasal exam ke, pasal paper ke, pasal boleh jawab exam ke tak ke, pasal soalan kena sumpah ke, pasal lecturer buat soalan ngigau ke, pasal duduk kat dalam dewan sejuk sangat ke, *eh, macam dah tercerita lah plak. Hahahah Ok Aku taknak cerita pasal semua tu. Ok. Sekajap berhenti berfikir dan berehat bersama blog. Ohseem. :)


SEKEJAP !

eh.

SEKEJAP !

Haih Mana ni  ?

SEKEJAP !

Haaaaa.

Tadaaaaaaaaaa.....



Nak cerita cincai boncai jap pasal budak kecik dua orang ni. Yang belah kanan Kakyong dan belah kiri si Adik. Yang sorang buat muka konon comel, yang sorang dok buat muka toye. Bagus bukan ? 

Sekarang ni aku rasa macam terlebih seronok sikit sebab nak di katakan tiap minggu aku dapat jumpa dorang. yeay ! Dulu aku punya lah risau sebab aku macam rasa aku susah nak jumpa dorang nanti. Tsk Tsk. T__T' Tapi sekarang, bukti nya Allah beri kesempatan aku jumpa dorang even seminggu sekali. Atleast dalam sebulan aku dapat jugak jumpa dorang. Itu pun aku dah rasa seronok gilaa ok. *Muka Happy gilaa*


Aku suka gilaa tengok gambar ni. Seriusly ! Watak dorang time ni sebijik watak time dorang kat luar. 

Apa yang aku maksudkan dengan watak tadi ? Ok, watak ni berlaku bila dorang bergaduh lah. tengok lah muka pun. Perghh. Dua2 buat muka garang lah kan kononnya. Itulah kawan itulah lawan. Rapat macam mana pun mesti kejap2 ada je benda nak dikelahikannya. Bila gaduh plak, pandai plak masing cool kan diri sendiri. Hahahah Lawak je tengok gelagat dorang ni. Seriusly, dorang memang penghibur aku. Aku bedmood macam mana pun, bila ada je dorang automatik mood aku boleh berubah. Aku sayang kak yong Aku sayang adik ! Ok. Done. kata cincai boncai, ini dah panjang macam novel dah ni. Heh. Ok. Stop !

Ok. LAST !


Ni lah gambar Wallpaper fon aku sekarang. Kbai, :)



No comments:

Post a Comment