Friday 24 February 2012

Final Exam For Semester 3


Final Exam juz Around The Corner. Perghh ! *Seram je bunyi* Kalau di tolak di tambah di darab di bahagi di total fuuhh tak sampai 48 jam je lagi aku nak mengadap paper 1st untuk final exam kali ni. Ohmaaii. Kepala aku still tak fokus 100% even exam boleh dikira pakai saat je lagi. Takde masa nak kira pakai bulan pakai hari pakai jam pakai minit dah. *Ok. SILA BUKA MATA KAW BESAR-BESAR KINA* Kaw tak seram ke tengok perkataan FINAL EXAM ? >.< *Kata orang :: Alaaaah. Perkataan je pun. Apa nak seramnya* Ok. Orang yang cakap macam tu memang takde perasaan lettuuw kan kan kan. IGNORE !


SILA SEDAR DIRI SAKINAH !

Untuk aku habiskan saat-saat akhir aku kat Sem 3 ni nak jugak lah aku cipta satu kenangan sekali lagi kan kan kan. Tapi...... Mampukah aku ? Dah lah pemalas. *Tampar diri sendiri* Banyaknya lah Syaiton-syiaton yang berkeliaran kacau aku ni. Lemah sungguh aku. Ok. *Tampar diri sendiri sekali lagi* Mana hilang mood aku nak belek2 kaji2 buku entah. Mana hilang mood aku nak fokus macam dolu-dolu ni. Aku try usaha tengah cari balik ni semuanya. Huwaaa. Kemon lah mood. Come to mama ! *Nangis* Semoga kaw datang dengan baik kepada diri ku. Aku sangat merindui mu wahai mood yang baik. SobSob Puuiih.


KEEP FOCUS SAKINAH !

Ok aku try cari kefokusan aku ni. Mana entah pergi. Dia sesat nak cari jalan pulang balik ke tuan dia kot. Ni yang aku nak marah ni ! Pegang nota je kepala ke lain. Bila pegang lappy teringat kat nota. Bila pegang nota balik haih. Tisur je lah makan dia. *Teruk kan aku ?* Buku + Nota  malas nak pegang, Laptop rajin plak kaw pegang kan kan kan ? Siap sempat update blog bagai. Aku rasa nak tumbuk-tumbuk kaw sampai lunyai kina.


Ok. Sila buka mata besar-besar dan baca dengan Nada yang kuat supaya mata + hati + otak kaw sedar terbuka and bergerak sikit dalam berfikir yang mana baik yang mana buruk. 
*If nak yang terbaik on ur result baik kaw tinggal kan Syaiton ni sekarang !* 


Eh. Haaaa. Tengok tu. Khusyuk sangat belajar sampai tertonggeng-tonggeng tidur. Bagus bukan ? Hahahah

Haaa. Baik tak aku ? Itu lah kerje aku lately ni. Hahahah Pegang Nota je tidur. Tidur je pegang nota. Teruk Bukan ? Isyhh Isyhh. *Bahaya ! Jangan tiru aksi ni dirumah* Ok ok. Aku nak stop lah ni. Hari last aku on9, esok lusa aku stop lah. *eh. ye lah tu.* >.< Tapi Sebelum tu Aku nak minta maaf kat semua orang tak kira lah aku ada buat salah yang sengaja ataupun yang tak sengaja, yang kenal atau pun tak kenal minta doa kan aku semoga Allah permudahkan urursan aku dan senang jawan exam. Amin. :) Terima Kasih semua. Then sebelum tutup tirai on9, aku nak wish Good Luck Untuk semua member2 aku yang nak menduduki Final exam jugak. Tak kira lah member ke tak member ke but Good luck juga untuk seluruh pelajar PTPL SHAH ALAM ! Do The Best. All the best. :) kbai.








No comments:

Post a Comment