Tuesday 7 February 2012

Najwa Latif ! Ohseeem. MIMPI KE ?

Tu diaaa. Title entry dah macam seronok sangat je sampai ada ohseem ohseem bagai. Haaa. Adakah aku bermimpi hari ini ? Oke try, *Hantuk kepala kat dinding sat* Aduuh. Sakit la babun. yeay ! Nampaknya aku hidup di alam yang nyata. Hahahah Benda apa yang aku kata mimpi ni. Pergh pergh. Serius, Macam mimpi plak kan. Actualy aku jumpa #NajwaLatif tadi. Baru je, tak sampai beberapa jam yang lalu. Gilaaa lah gua kata. Serius Najwa Latif tu memang comel gilaa ok. Serius memang FAKTA yang dia tu comel lotey ok. ;) Meh usha satu gambar dia yang comel tu sat. 


Tadaaa. FAKTA kan ? Memang dia comel kan. ;)


Cerita ringkas-ringkas je lah. Tadi si Najwa ni datang kat Surau Al-Falah dekat dengan rumah aku ni je. Sempena Ceramah Forum untuk Sambutan Maulidur Rasul. Bukan dia je yang ada, Syam Kamikaze pon ada jugak. Perghh. Sedap gilaa dia main gitar lagu KETIKA CINTA BERTASBIH. ^^ Ahaahh. Berbalik pada Si Najwa balik. So, Dia buat persembahan sekali. Dia nyanyi 3 buah lagi. Ohmaaii. Suara dia memang Superb gilaa a. Jatuh hati aku dengan suara dia ok. Im Proud of you adik Najwa Latif ! Heh. ;)


Ok. Nak di jadi kan cerita Ada one day hari tu aku pernah cakap camni "Bila lah agak-agaknya aku dapat jumpa si Najwa Latif ni. Teringin gila bhai nak jumpa dia." Sekali . . . . . Haaa. Hameek. Muncul Najwa depan batang hidung aku. yeay ! Sumpah seronok. DApat plak snap gambar dengan dia. Ohseemm gilaaa.


yeay ! Always senyum ini budak. Bak kata kawan aku " Takpenat ke dia ni asik senyum je" Hahah Nice kot dia punya smile. :) Lepas tu kan Aku salam Najwa Latif kan, aku TERcium kan tangan dia plak kan. Eh. *Konon perasan muda le tuuww" Harharhar Actualy dia nak cium tangan aku tapi aku dah tertunduk dulu cium tangan dia. Wakaka

Ok. Takkan aku sorang je nak bergambar kan. Mesti orang lain nak jugak. Hahaha Jangan tak tahu, mak aku pun sibok nak bergambar dengan SI Najwa Latif ni haa. Tehheeh. Haaa. Mai tengok sikit !


Tu diaaa. Ohseem betul mak aku ni. Hahahah Yang Lelaki kat belakang tu adik aku. Podaaah. Malu-malu kucing plak nak snap gambar dengan Najwa Latif. Macam lah dia nak ngorat kaw. Harharhar Aku ajak snap taknak pastu dia cakap camni *Dia dah lah sebaya dengan Haziq, kalau dia ngorat Haziq cane ?* Ok Perasan kan ! Piraaah. Haaaa. Kan dah Padan Muka kaw takde gambar berdua dengan dia. :P


Haaa. Budak kecik ni plak adik aku number 5. Dia ni lagi lah Fanatik gilaa dengan Si Najwa Latif ni. Siap buat recording lagu Cinta Muka Buku *tapi nyanyi asik salah lirik je* Hahaha Siap buat pesanan lagi kat dalam video tu yang berbunyi macam ni *Saya harap Najwa Latif seronok dan bangga bila tengok video ini* Ok Lawak ! Hahahah Asik baik lah budak kan kan kan ? Apa-apa je lah kaw ni dik. Sumpah nak tergelak-gelak bila aku tengok video adik aku tu. :D Hahahahahahahah :D *Ok Stop gelak !* Kesian. -.-


Yes ! The Last One.  Nice one. Aku suka gilaa-gilaa gambar ni.  Macam hamster. Teehheeh. Ok. Comel gilaa ok tengok dia pakai spec mata besar dia ni. Hahaha Kalau aku pakai gerenti Huduh gila kan muka aku. Tapi, dia relax je pakai spec mata gajah ni. Hewhewhew I LOIKE ! 

Lagi-lagi. Haaa. Nak cerita apa ye. Ok. Habis dah. Tutup cerita kisah Najwa Latif awesome aku ni. kbai




No comments:

Post a Comment