Sunday 8 January 2012

PEDIH SEDIH

Pedih ? Sedih ? Apa ? Apa ? Mesti tertanya-tanyakan. Jangan ingat apa plak. Ini bukan cerita kehidupan aku yang tengah putus cinta ke apa, bukan sinopsis Ombak Rindu ke, Lagenda Budak setan ke n whateva lah. Tak Tak. Semua tak. Takde yang pedih sedih nya. Sebenarnya yang pedih tu jari aku ni. Tak sesuai dengan sabun basuh kot sampai terkopek2 kat bahagian kuku kat ibu jari tu then bila nak makan guna jari jadi pedih so, sedih lah aku jadi nya sebab tahan pedih. Tsk Tsk. Sakit wouw ! Pedih+Sedih jadinya. :'( Taknak basuh baju dah lepas ni. merajuk ! >.< *Dah tu sape plak nak basuh baju aku ? ngeng. Alaaa-alaaa. Tolong lah, belikan lah sabun cecair boleh ? Sabun serbuk ni telah menjahanamkan jari jemari aku yang comel loteh ni. *Bluwweerkk. haha Dah lah aku ni rajin sangat basuh baju. Rajin sangat kaw tahu. Huwahuwa *dah bertimbun baru hegeh nak basuh baju, rajin apa camtu. Puihh ! Hahahah Heeyy. Tak lah. bukan sengaja aku nak timbunkan baju sebanyak tu. Tangan aku pedih kot kena air sabun. Cane aku nak basuh. Kang basuh baju sambil menangis plak aku sebab pedih. Takmau aku ! Nanti dah ok aku basuh lah. ye. Aku janji aku basuh. Alaaah. bukan banyak mana pun. Baju untuk 3 hari je pun. Hahaha *eeuuww. Pengotor punya kina. Ok enough enough ! Stop cerita pasal basuh baju. Berbalik pada tajuk entri Pedih dan sedih ni ! Sebenarnya lately ni pun aku ada gak perkara yang buatkan aku pedih+sedih. But aku berjaya lalui+harungi jalan itu dengan pengakhiranya sebuah senyuman kegembiraan. Terima kasih ya Allah. :')



No comments:

Post a Comment