Thursday 5 January 2012

Selamat Tinggal Seksyen 8 Shah Alam

Dah kenapa plak selamat tinggal bagai aku ni. Ouh yeah. Satu keputusan yang sangat Padat+Mampat+Tepat yang aku buat ! yes. Aku sangat Puas Hati. PUAS HATI ! Kenapa ? Sebab takkan bergoyang pokok tu if takde angin yang tiup or org yg goyang kan kan ? Kenapa ? Sebab apa ? Pasal apa ? itu semua tak penting ! Yang penting aku dah Blaaa dan takde siapa yang boleh halang. Malas nak cerita panjang-panjang. Siapa yang tahu senyap2 dan Biar Pecah Di Perut Jangan Pecah Di Mulut ok ! *taknak aibkan orang*  
Now ! Kehidupan baru aku berada di Tadika/Taska Delima Ilmu Subang Bestari. Aku duduk kat sini dengan my sister aku yg gonjeng n with sorang kezen aku juga. yeay ! eh. Jangan ingat aku dah berhenti belajar plak. Aku still student PTPL Shah Alam lagi. Apa yang aku harap. Semoga perjalanan aku untuk tamatkan pengajian dalam Kos Diploma in Early Chilhood Education dipermudahkan dengan sempurna dan berjaya ! Mudah-mudahan ya Allah. :') Terima kasih yang masih terus support aku. Especially my Lovely Parent, Kakak aku yang comel *kononnya la*, pastu makcik aku bikcah yang selalu ada dengan aku dulu time aku duduk kat rumah PU*** tu. eh. Hikhikhik dan tak lupa juga dekat si kawan aku yang sorang ni, yg kuat touching+nangis ni FatihahAdnin yang selalu dengar cerita ngarut2 aku ni.Hahahah Sanggup pekakkan telinga untuk aku. yeay ! Itulah gunanya kawan kan kan kan ? Terima Kasih banyak-banyak kat semua yang masih kenal aku siapa. eh. tiba-tiba. :D ok ! Akhir Kalam sebelum aku melabuhkan tirai. Aku nak cakap yang Aku Sayang Korang sampai BILA-BILA sampai MATI sampai AKHIRAT sampai SYURGA !

No comments:

Post a Comment