Wednesday 11 January 2012

HABIS yeay !

Apa yang habisnya ? Apa yang habisnya ? Well. Habis exam lah apa lagi. yeay ! Stop tekanan untuk baca NOTA yang bertimbun. Now, start kembali tekanan untuk fikirkan assigment. Rasanya macam baik aku fikir exam dari fikir pasal assigment. Cukup tak gemor aku ! Serabot tahu. Rasa macam nak nangis je. Nangis kuat-kuat bila assigment tak siap. Tsk tsk. T_______T" Tapi setakat ni alhamdulillah. Takde lagi lah assigment aku yang tak pernah tak siap n tak pernah tak hantar even aku tak gemor buat assigment ni. Huh ! Macam mana susah sekali pun aku mesti buat walau pun terpaksa bersengkang mata duapulohempat jam hingga ke titisan peluh terakhir untuk siap kan benda ngarut marut tu! hahahah *karut marut kaw kata kina ? >.< Hooii. Keluh kesah resah wooii. Aku sempat update blog lagi ni, padahal esok ada je assigment yang nak kena hantar pukul 9.00 pagi ! Tapi aku boleh watlek watcool watpiss je. Sengal kan ? Bila dapat assigment berkumpulan je mula lah otak aku jadi stuck. Tak taw nak mula kan camna ? Nak bagi-bagi kan assigment macam mana ? Huh ! Sungguh tak gemor lah aku. Baik buat assigment individu lagi bagus. Serius aku cakap ! Hem. tapi nak wat camna kan. Teamwork tu kadang2 yang lecture nak tengok kan. Tapi ada ke teamwork nya ? NOKOMEN! Ok dah. Enough ! Kang banyak benda plak yang TERkantoi terlepas cakap kat sini. Entri aku kali ni cuma nak cakap yeay ! Dah habis exam je. Hohohoho Kk. Jum buat assigment. kbai.

No comments:

Post a Comment