Monday 16 January 2012

Sumpah RINDU !


RINDU ???
Tu diaaaa. Pandai dah main rindu-rindu bagai ni. Ohmaaii.
Toksah nak fikir bukan-bukan lah. Takde makna nak rindu gewe ke, rindu balak ke, rindu kayu balak ke. Bukan semuanya ! Aku RINDU dekaaaaaat.........

Dekaaaattt !
Dekaaaaaaaaattt !
********
*******
******
*****
****
***
**
*
Haaa. Budak 2 orang yang aku sayang ni.
Budak 2 orang ni lah yang aku rindu gila !
Si Potpet-potpet.


Oh awasome punya budak !
**Adik-Kak Yong**


Ini last date aku dengan dorang before dorang dah start sekolah untuk tahun 2012 ni !

Meh kasi Rolling sikit kisah telatah+gelagat dorang.
Sila buat tak taw pada perempuan berbaju purple tu.
HIRAUKAN AKU lihat mereka ! JUST ANNOYING kat aku ok. Faham !
Time ni pun aku baru baik sakit tekak dari suara rock aku dulu.




Kakyong ni memang habit dia menyanyi. Menyanyi terpekik terlolong sana sini. If dia dapat pegang fon aku, jangan harap lah orang lain dapat pegang. on Lagu memanjang ! Bagi je lagu apa-apa semua dia bedal. But lagu ni lah paling dia suka then dia ajak aku menyanyi sekali. Aku pun ikutkan je lah even suara aku time tu tak berapa elok n pernafasan tk berapa elok sebab selsema. Tapi aku nyanyi je walau pun bunyi macam katak tersedak cicak. Hahahah Kalau aku dengar je Lagu KISAH DONGENG ni je mesti ingat dia. Yang si Adik plak dia suka jadi pengacau je. Kadang2 dia join juga nyanyi. Suara adik tu nyaring siut. Perghhh ! Sakit telinga. serius ! Hahahah


Hem. Apalah dorang buat sekarang kan ?
Macam mana lah dorang kat sekolah baru kan ?
Bila nak dapat jumpa dorang lagi ?
SUMPAH RINDU GILA ! 
:'(

Cikgu RINDU Kak yong ! Cikgu RINDU Adik ! Tsskk. T___T'


No comments:

Post a Comment