Thursday 26 January 2012

Family Day 2011 eh.



eh. Kenapa ada eh ? Hahahah Kan dah 2012 kan. Asal aku tulis 2011. yeay ! oh. Sebab Family Day ni untuk tahun 2011 punya yang dah TERTUNDA tahun lepas. So, untuk tahun 2012 ni InsyaAllah hujung tahun ni ada sekali lagi Family Day ! Ok berbalik cerita Family Day yang aku baru buat 3 hari lepas Hari Isnin 23 Januari 2012 Time Raya Cina tu. Perghhh. Sangat awesome ok. Even penat sekali pun tapi rasa kepuasannya di situ. Seronok gilaaa ! yeay. Nak aku cerita ke nak tengok gambar ? Haaaa. Tengok gambar je lah. Malas lah aku nak cerita celoteh panjang. Lalalala Meh kasi rolling sikit gambar-gambar masa hari kejadian. Mana yang sempat je lah ye. Tak semua ok.





Ok. Gambar ni mesti korang dah pernah tengok kan. DP Facebook aku kan kan kan. Haaaa. Ini lah 5 Dara pingitan yang gila bergambar. Oopps ! yang belakang sekali tu tak termasuk dara ok sebab dia dah ada anak 2 dah pun ok. Hikhikhik Time ni semua dah pakat balik belaka dah. Tapi asal aku letak belah atas ? Takkan baru nak cerita dah habis kot. Hahahah Ikut suka hati aku lah nak letak celah belah mana kan, nak cerita tonggang terbalik ke yang penting faham. Wekwek. :P


Haaa. yang ni plak. Perghh. Gila gangster adik aku. Muka macam nak minta kaki je. Hahahah Resling kakak dia plak tu. Yang kezen aku tengok pelik je. Budak kecik tu lagi gila bergambar. Time ni pun dah orang semua dah pakat balik belaka dah. Orang besar dok posing dorang pun nak ikut sama. So, inilah hasilnya. :)


Cuba teka apa aku buat dengan kakak aku ? Hahahah Itu lah akibat budak suka semak-semak time kitorang nak bergambar. Sibok mencelah duduk tengah-tengah kitorang. Sekali...... Haaaa. Hameek ! Kan Padan Muka dah kena Gigit ! Wakakaka Muka adik aku yang ni plak macam nak minta tapak kaki. :D Time ni plak orang sibok berkemas-kemas, gotong -royong kutip sampah, bungkus makanan yang lebih-lebih then kitorang sempat lagi posing sana sini. Well. Nak buat camna ? Bergambar itu WAJIB kan kan kan. Hahahah *Buat muka tak bersalah* Ok Diam !



Haaa. Yang ni plak team explorace aku. Lari sana lari sini bertungkus lumus berhempas pulas buat tugasan itu ini last2 kitorang dapat number 2 ! Siapa yang telah merebut takhta Johan untuk explorace ni ? Gggrrr~ Tak Aci Tak Aci. Alaaah. Lambat berapa minit je pun.


Team ni lah yang berjaya merebut Takhta kejohanan bagi explorace ni ! Ok dah. Malas nak cerita pasal dorang. Semak-semak. Hahahah :P Pakcik aku yang paling depan tu lah yang paling kecoh alam. Ggrrrr.



And the last team yang dapat number 3 kumpulan kakak aku. Hahahah Ada tiko kampung hero selok belok jalan kampung pun boleh lambat ke ? Poodaaah. Kita Booooo sama dia. BOOOOOOO ! Ok dah. Kesian nanti nangis plak kang. ^^


*Atotoitoi. Mak aku pandang mana plak tu?* Ok. Yang ni plak salah satu acara oran tua-tua. eh, means acara untuk Ibu Bapa lah. Haaaa. My dad kena buat kan baju untuk my mom. And see. Ini lah hasilnya. Hahahah Baju seksi gitu. Jangan terkejut ! Hebat juga ayah aku design kan baju untuk mak aku. Dapat number dua lagi tu. Haaa. HEBAT kan !


Ok. Ini pengakhiranya untuk kami remaja-remaja berposing ! Hahahah 


Waaahh. Kaler merah menyala gitu. Haaa. Itu tema kaler kitorang untuk kali ni. Tiba2 sama plak dengan raya cina. Tak terfikir masa merancang. Hahaha Ayat tak boleh blaa.. Ok. Gambar secara keseluruhannya sebuah keluarga aku yang sangat ramai. Ini pun ada jugak yang tak join sebab ada yang sibok berkemas-kemas lah bagai. Tolak plak yang tengah kemas bag baju kat dalam rumah. Lepas tu tolak dengan juru kamera yang berdiri kat depan tu sampai 4 orang. Tolak lagi dengan orang yang tengah basuh kuali periuk kat belakang. Haaa. Kaaaan. Ramai lagi yang takde dalam gambar ni. Ini cuma sebahagian je lah. Yang pasti aku mesti dan WAJIB ada. Hahahah Try lah cari aku sampai jumpa. :P

Aku rasa enough ! Ni je lah yang aku dapat share. Then the end of the story about this family day Ohmaaaii. Seronok tak terkata ! Memang enjoy sangat even sangat-sangat penat. Rasa macam nak tercabut kaki tangan semua tapi tetap fun ! Sebenarnya banyak lagi gambar yang aku nak upload n share. But di sebabkan internet yang lembab macam ayam. Then mata aku yang dah kuyu macam mata buaya yang dah kekenyangan. So, ini je lah yang aku dapat kongsi cerita-cerita yang oh awesome. Kbai.





No comments:

Post a Comment